REMARKETING NEDİR? - Maksimum Web

REMARKETING NEDİR?

REMARKETING NEDİR?

Remarketing internet sitenizi ziyaret eden kullanıcıların belirlenerek, sitenizden çıktıklarından sonra da ziyaret ettikleri diğer internet adreslerde tekrar sizin sitenizin reklamını görmelerini sağlamaktır. Bu sayede kullanıcılar sitenizden çıktıktan sonra bile tekrar sitenize dönmesi sağlanır ve verdiğiniz hizmetten faydalanma şansları yüksektir.

Remarketing sayesinde marka adınız kullanıcıların aklında daha kolay kalır ve daha çabuk hatırlanırsınız. Sunduğunuz hizmete talep oranı artar. Remarketingde coookielerden faydalanılır. Kullanıcıların bilgisayarına javascript kodundan elde edilen cookieler yerleştirilir. Bu sayede satışa dönüşüm oranı arttırılır. Remarketing ayrıca müşteriye farklı kanallardan ulaşmayı da hedefler. Web sitesini ziyaret eden müşterinin neden istenilen beklentiyi gerçekleştirmediğine odaklanır. SMS, anlık bildirim, e-posta gibi farklı kanallar üzerinden istenilen aksiyonu gerçekleştirmeyen müşteriye tekrardan ulaşır. Böylelikle satışın artması hedeflenir. Google ADS kullanarak yapılan bu çalışma için remarketing kodu oluşturabilirsiniz. Bu kodu web sitenizde müşterilerinizi çekmek istediğiniz kategorilere ve alanlara eklemeniz halinde siteyi ziyaret eden kullanıcıları yeniden hedeflemiş, hazırladığınız içerik ile satın alma eylemine yeniden yönlendirmiş olacaksınız.

Remarketing Süreci

  • Ulaşmak istediğiniz hedef kitlesi belirlenir. Örneğin; geçmiş yıllarda sitenizden alışveriş yapmış kullanıcılara ulaşabilirsiniz.
  • Reklamlarınızı gereksiz yere her saat diliminde kullanıcılarla sürekli paylaşarak kullanıcıları kızdırabilirsiniz. Bu da amacınızın dışına çıkmanıza neden olur. Reklamlarınızı günün belli bir saatinde ve belirli sitelerde yayınlayarak kullanıcıların markanıza bakış açısı olumsuz etkilenmez.
  • Reklamlarınız geniş alanda kullanın. Google Ads, PPC, e- posta reklamları, sosyal medya reklamları ve arama motoru odaklı reklamcılık gibi tüm alanlarda kullanın.