Google ads açık ara dünyanın en çok kullanılan arama motoru olarak karşımıza çıkıyor. Her gün gelişen teknolojisiyle de reklam dünyasına farklı bir boyut kazandıran Google, bize Google Ads adında bir reklamcılık hizmeti sunuyor. Gelirlerinin çok büyük oranını reklam hizmetlerinin oluşturduğu Google’da reklam vermek karmaşık bir yapıya sahip olmamakla birlikte, kapılarını herkese açıyor, Ads kullanımıyla hedef kitlenizi belirleyebiliyor, doğru zamanda doğru kişilere ulaşarak nokta atışı yapabiliyorsunuz.
Ads Nasıl Kullanılır?
Yönetme işlevinin kolay olduğu Ads bazı durumlarda geniş kapsamlı ve önemli reklamlarınızda profesyonel bir destek gerektirebilir. Reklam verilmeden önce bir bütçe belirlenmesi gerekir. Belirli bir fiyat politikası buunmayan Adwords teklif yöntemiyle çalışır. Öncelikle reklam verilmeden hedef bölge, ülke, şehir, yaş grubu, cinsiyet, reklamınızın yayınlanması istediğiniz gün ve saat gibi kriterlerin girilmesi gerekir. Alanınıza ait anahtar kelime seçimleri ve anahtar kelimenin tıklanma başına ödemek istediğiniz üst tutar seçilir. Reklamınıza ulaşan kişilerin tıklama sayısına göre ücretlendirilirsiniz.