Facebook reklamları firmanızın sosyal medya kanallarında yoğunlaşması için oldukça önemlidir. Mutlaka siz de metro, metrobüs veya caddede fotosentez yaparcasına telefonundan gözünü ayırmayan birçok insan görmüşsünüzdür. İşte o insanlar telefonda vaktinin bir çoğunu Facebook ve diğer sosyal medya ortamlarında geçiriyorlar. Böyle bir mecrada reklam vermemek olur mu?
Facebook reklamları geniş kitlelere ulaşma, hedef kitleyi filtreleme, tüketiciyle etkileşim oranının fazla olması ve düşük maliyet gibi birçok nedenden dolayı işletmeler için cazip gelmektedir. Genel anlamda Facebook reklamları; marka bilinirliğini arttırmak, web sitelerinin trafiğini arttırmak, beğeni sayısını arttırmak, müşterilerle iletişimde olmak gibi amaçlara hizmet etmektedir. Bununla beraber geleneksel reklam çalışmalarına oranla maliyetleri daha düşüktür! Facebook sayfanızı bir kere beğenen bir kullanıcı daha sonra ki tüm gönderileri görecek ve bunun size bir maliyeti olmayacaktır.
Doğru Hedef Kitleye Ulaşın: Facebook, insanları konum, yaş, cinsiyet ve ilgi alanları gibi demografik bilgilere göre filtreleyebiliyor. Reklam için kullanıcıları Facebook dışında yaptıkları şeylere göre de hedefleyebilirsiniz. Bu sayede bütçenizi verimli bir şekilde kullanmış olursunuz. Yanlış oluşturulan hedef kitle size gereksiz maliyet çıkaracak ve zaman kaybetmenize sebep olacaktır. Gereksiz harcamalardan ve olumsuz sonuçlardan kaçınmak için hedef kitlenizi iyi belirlemeniz en önemli noktadır.
Yüksek Dönüşüm, Düşük Maliyet: Facebook reklamlarınızın yüksek dönüşüm alması ve bütçenizi gereksiz yere harcamaması için Facebook Reklam Optimizasyonu yöntemlerini doğru şekilde uygulanması gerekir. Unutmayın ki kampanyadan sadece site trafiği almak yeterli değildir. Müşteriyi dönüşüme çevirecek doğru bir yol izlemeniz gerekir. Bazen hiç beklemediğiniz şeyler tıklama alıp müşterinizin dikkatini çekebilir. İlgi çekici içerikler hazırlamanız, satacağınız ürünü sunumunuz çok önemli. Bu nedenle müşterilerinizin neyi beğendiğini tam anlamıyla anlayana ve oturtana dek farklı reklamları ve farklı içerikleri test etmeye devam etmeniz gerekir.
Daha fazla sosyal medya içerikleri için blog sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.