Markaların dijital ortama geçişleri ve e-ticarete başlamaları ile birlikte bazı soru işaretleri de ortaya çıkmaya başlayabilir. İlk aklınıza gelenlerin başında e-ticaret sitesi kurma maliyeti nedir? Ne kadar bütçe ayırmak gerekir gibi sorular elbet geliyordur. Önemli olan sizin ne kadar bir bütçe belirlemiş olduğunuzdur. Bütçenizi belirlerken firma kurulum maliyetlerinizi, yazılım maliyetlerinizi ve ürün teminini sağlamak için gerekecek olan maliyet hesabınızı iyi yapmanızı öneririz. E-ticaret sitenizin gelişme stratejisine bağlı olarak bütçeniz değişim gösteriyor olabilir. Uzun vadede bir gelir kalemi oluşturmasını istiyorsanız, yavaş ve kararlı ilerleyebilirsiniz. Kısa sürede bir noktaya gelmesini istiyorsanız, reklam ve analiz süreçlerinizi yöneterek daha fazla bütçe ayırabilirsiniz.