DİJİTAL REKLAMCILIK » Maksimum Ajans

DİJİTAL REKLAMCILIK

Günümüzde teknolojinin gelişmesiyle beraber akıllı telefonlar hayatımızın vazgeçilmez bir parçası oldu ve insanların yaşama alışkanlıkları da bunun etrafında dönmeye başladı. Hal böyle olunca sosyal medya siteleri reklam işlerini dijitalleştirmeye döndürdü. Dijital reklamcılık günümüzde en çok Google, YouTube, Instagram, Facebook gibi mecralarda kullanılmaya başlanmıştır.

Dijital Reklamcılık Ne İşe Yarar?

  • Markanız, isminiz veya ürününüz kısa zamanda geniş kitlelere ulaşır.
  • Düşük bütçe ile daha verimli bir reklam kampanyası yapabilirsiniz.
  • Sizin belirlediğiniz kitleye hitap edersiniz ve ulaşmak istediğiniz kitleye daha çabuk ulaşırsınız.
  • Zamandan tasarruf edersiniz.
  • Verim alamadığınız reklamlardı anında durdurabilirsiniz ve planlanmanızı buna göre yaparsınız.

DİJİTAL REKLAMCILIK TÜRLERİ NELERDİR?

  • Sosyal Medya Reklamcılığı
  • SEO ve SEM
  • Pop-Up Reklamlar
  • E-Posta Reklamları
  • Video Reklamları
  • Influencer Reklamları
  • PPC Reklam Modeli
  • Remarketing Reklam Modeli

  1. Sosyal medya reklamları, ürün ya da hizmet tanıtmak için verilen reklamların sosyal medya platformlarından yayına girdiği bir reklamcılık çeşididir. Facebook, Twitter, Instagram başta olmak üzere çeşitli birçok platform vardır. Sosyal medya kullanımının giderek arttığı bu dönemde sosyal medya reklamları da önemini korumaktadır. Sosyal medya reklamları ayrıca web sitenizin trafiğini arttırmak için de kullanılabilir.
  2. Seo ve Sem: Seo, Web sitesindeki içeriklerin arama motorlarında daha kolay algılanacak şekilde düzenlenmesi ve arama motorları sonucunda en üst sıraya çıkmasıdır. Sem, ücretli reklamların arama motorunda en üst sırada çıkması işlemidir. Bilinen en popüler SEM aracı google ADS’dir.
  3. Remarketing: Yeniden pazarlama demektir. Bu reklam modelinde kullanıcılar girdikleri bir siteden çıkıp başka bir siteye girdiklerinde ilk girmiş oldukları sitede incelemiş oldukları ürün sonrasında girdikleri sitede karşılarına çıkar. Böylelikle satışların artması hedeflendir.
  4. Video Reklamları: Özellikle Youtube üzerinde video izlerken karşımıza çıkan, atlanabilir ve atlanamaz olarak 2’ye ayrılan reklam modelidir.
  5. E-posta Reklamları: Hedef kitlenin e-posta adreslerine reklamların yollanmasıdır.

DİJİTAL REKLAMCILIKTA ÖĞRENMENİZ GEREKENLER

  • Sosyal Medya Reklamcılığı
  • Arama Motoru Optimizasyonu; SEO
  • Sosyal Medya
  • Dijital İçerik Yazarlığı
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Search Console
  • Dönüşüm Optimizasyonu
  • Dijital Medya Planlama

Reklamlar ile ilgili daha fazla bilgi almak için tıklayabilirsiniz.